Tästä blogista on tullut kertakaikkiaan masentava. Tyhjänpäiväisiä merkintöjä toisensa perään. Pitäisi ryhdistäytyä, mutten tunnu löytävän mitään kipinää.

Kirjoitan tällä hetkellä kolmea blogia, joista kahta (tämä mukaan lukien) ahkerammin. Tämä tosin jää ykkösblogin varjoon nykyään. Minulla oli näitä teelmiä muutama muukin, ja ihan vain vittuilun vuoksi olen muutamasta paikasta varannut nimimerkkini ettei kukaan muu saa sitä käyttöönsä. Hah.

Ei siitä mitään tule, että kirjoittaa useampaa blogia, ainakaan jos molemmat kertovat lähes samoista asioista - minun pienestä piiristäni kotona. Pitäisi varmaan omistaa toinen kokonaan työlle, mutta sehän ei onnistu ennen kuin olen taas töissä... Siis syksymmällä. Toisaalta olen miettinyt sitäkin, josko vain yksinkertaisesti jättäytyisi yhden blogin varaan.

Hullu ajatus.

Toisinaan on pakko olla "alter ego", jonka nimissä kirjoittaa asioita, joita ei sitten kirveelläkään kirjoittaisi omalla nimellä olevaan blogiin. Vaikka toisaalta: tämänkin lukijoista varmaan suurin osa on jo "eksynyt" ykkösblogiini ja laskenut 1 + 1. Luulisin.

Elämää... Sitä lisää. Lauantaina menen vaihteeksi keikalle, joten eiköhän siitä jotain irtoa tännekin.

Pitäkää peukkuja.