Siis tuosta uutisesta (promillerajat). Yleisraja pitäisi olla edelleen 0,5 ja ammattilaisille sekä kokemattomille kuskeille 0,2. Mutta miten määritellään "kokematon"?

Olen viime päivinä - ei kun siis öinä, tietysti - säätänyt kovasti muita nettisivuja joten en ole ehtinyt kauheasti kirjoittelemaan tänne. Siksi toisekseen minulla on toinen blogi, joka vie nyt vähän enemmän aikaa. Olen kovasti harkinnut tämän lopettamista ja siirtymistä sinne kokonaan. Jotenkin tuntuu että olen tällä aliaksella jo sanottavani sanonut.

Valitettavasti täytyy sanoa etten aio laittaa uuden blogin linkkiä tänne, mikäli siirryn sinne. Henkilökohtaisista syistä.

Blogista luopuminen on vain jotenkin niin hankalaa. Tämä ja vanha Blogspirit-blogini ovat kuitenkin ensimmäisiä luomuksiani, ja tahtoisin säilyttää ne. Mitenkähän kauan käyttäjätunnukset säilyvät jos blogia ei päivitä? Vanhassa blogissa on paljon aika noloakin tekstiä, mutta kun se on niin minua... Miten se yksi kauhea vanha suomi-biisi menikään: jos ei niitä tummia raitoja ois...

**********

Suomen Euroviisukarsinnan osallistujat on sitten ilmoitettu. En ole koskaan piitannut mokomasta kisasta tuon taivaallista, mutta nyt täytyy sanoa että kiinnostus heräsi, kun mukaan on saatu kaksi hevibändiäkin, nimittäin Kilpi ja Lordi. Minulla on sellainen aavistus että Lordilla voi olla hyvätkin mahkut päästä loppupeleihin. Katsotaan nyt jyräävätkö mummot ja vaarit vai äänestävätkö teinit saldorajansa puhki.

Hevi on Suomen myyvin musiikkivientituote, miksei sitä voisi hyödyntää Euroviisuissakin.